გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:ლია ზუკაკიშვილი
საგანი:სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
სწავლების საფეხური / კლასი:VIII
მოსწავლეთა რაოდენობა:25
გაკვეთილის თემა:ხატები და სურათები
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ შეძლოს შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა ნამუშევრის შექმნისას.ასევე შეძლოს დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.შეძლოს ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქის და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
ახალი გაკვეთილის გაცნობა.კითხვა–პასუხი.ილუსტრაციების განხილვა.მსჯელობა
|
ვერბალური ახსნა
კითხვა–პასუხი |
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი პროექტორი
|
10 წთ
|
2
|
განვლილი მასალის გამეორება.კითხვა–პასუხი.
|
კითხვა–პასუხი
|
მთელი კლასი
|
8წთ
|
|
3
|
პრაქტიკული სამუშაო.
|
ხატვა
|
ჯგუფური
|
სახატავი ფურცლები,ფერადი ფანქრები,საშლელი
|
15 წთ
|
4
|
პრეზენტაცია
|
წარმომადგენელი
1 ჯგუფის წევრირი |
ჯგუფური
|
ფორმატი,სახატავი
ფანრები |
8წთ
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: ს.გ.VIII.1. მოსწავლეს შეუძლია
შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა
და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. ს.გ.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.ს.გ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს ინდივიდუალური და
ჯგუფური მუშაობის
ს.გ.VIII.10. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და
შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების
ნიმუშები. ს.გ.VIII.12. მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და
ხელოვნების მოღვაწეებს.ს.გ.VIII.13. მოსწავლე იკვლევს, რა როლს ასრულებს
ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
შეფასება:
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს
გეგმას)
კრიტერიუმები
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
გონებრივი იერიში
|
ვერ აკავშირებს თემას წინა გაკვეთილს
|
ნაკლებად აქტიურია, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
პასუხი შეესაბამება კითხვებს
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
არ იცის განვლილი მასალა
|
ნაწილობრივ იცის განვლილი მასალა
|
კარგად იცის განვლილი მასალა. პასუხობს ყველა კითხვაზე
|
ჯგუფური მუშაობა
|
პასიურია ჯგუფში
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
აქტიურია ჯგუფური მუშაობის დროს. თანამშრომლობს ჯგუფთან
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ვერ ახერხებს კომპოზიციის აგებას
|
უჭირს კომპოზიციის აგება
|
შეუძლია გაანაწილოს და ააგოს კომპოზიცია
|
დროის ლიმიტი
|
არ იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
პრეზენტაცია
|
ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მისი პასუხები პრეზენტაციის მოთხოვნებს
|
აკეთებს პრეზენტაციას, სწორად პასუხობს დასმულ კითხვას, იცავს დროის
ლიმიტს.
|
ხელმოწერა:
თარიღი:
No comments:
Post a Comment